Noul branding. Cum sa construiesti capitalul unei marci

Polirom
27,05 Lei
Stoc epuizat
Cod Produs: SKU33274 Ai nevoie de ajutor? 0752117117
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

   Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din "Noul branding"un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.

Nr. pagini: 272

ISBN: 9789734621477

Format: 23.5x16 cm

An aparitie: 2011

Editie: Brosata/Lucioasa

Limba: Romana

Autori: Claudia Fisher-Buttinger, Christine Vallaster

Colectia: Colectie Polirom

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752117117 office@pravaliacucarti.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!