Criza si media. Criza economica si reflectarea ei in mass media 2008-2009

Tritonic
25,00 Lei
Momentan indisponibil
Cod Produs: SKU27136 Ai nevoie de ajutor? 0752114114
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
        Volumul de fata urmareste prezentarea si aplicarea uneia dintre cele mai noi teorii din domeniul cercetarii efectelor media, teoria framing. Criza economica reprezinta doar asa-zisul pretext pentru analiza dinamicii unor cadre de interpretare. Importanta este maniera in care mass-media modeleaza tema si felul in care aceasta modelare are efect asupra opiniei publice.
        In ciuda faptului ca se refera doar la o etapa din evolutia crizei economice in Romania, intrucat la finalizarea lucrarii criza era inca prezenta in termeni macroeconomici in tara noastra, realizarea cercetarii in perioade preelectorale, electorale si postelectorale da o nota de relevanta rezultatelor prezentate.

Nr. pagini: 216

ISBN: 9786068139173

Format: 20x13 cm

An aparitie: 2010

Editie: Brosata/Lucioasa

Autori: Mirela Abrudan

Scrie un review


Suport clienti 10:00-17:00

0752114114 office@pravaliacucarti.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!