DIN CARTEA BRANDING VEI ÎNVĂŢA CUM:
• SĂ CONSTRUIEŞTI ŞI SĂ PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC
• SĂ-ŢI LANSEZI PROPRIUL BRAND ANTREPRENORIAL
• SĂ IDENTIFICI DIFERENŢELE DINTRE BRANDINGUL PRODUSELOR ŞI cel AL SERVICIILOR
• SĂ DEZVOLŢI UN BRAND PENTRU INVESTIŢIILE IMOBILIARE
• SĂ DEZVOLŢI O POZIŢIONARE ŞI O STRATEGIE BUNĂ DE BRANDING
• SĂ ALEGI UN NUME SAU UN LOGO POTRIVIT PENTRU BRANDUL TĂU
• SĂ REVITALIZEZI UN BRAND
• SĂ UTILIZEZI BRANDINGUL DE GHERILĂ PENTRU AFACERILE MICI
• SĂ-ŢI CONSTRUIEŞTI UN BRAND PERSONAL, PENTRU A EVOLUA ÎN CARIERĂ
• SĂ UTILIZEZI BRANDUL PENTRU A CREŞTE VALOAREA AFACERII TALE
Don Sexton este profesor de management al afacerilor la Universitatea Columbia şi preşedintele Arrow Group, Ltd. A primit Premiul Columbia Business School’s Distinguished Teaching şi a lucrat cu numeroase companii de renume. Articolele sale despre branding şi marketing au apărut în reviste ca Harvard Business Review şi Journal of Marketing, fiind citat frecvent şi în publicaţii ca New York Times şi BusinessWeek. Este, de asemenea, autorul cărţii Trump University Marketing 101.
Nr. pagini: 320
ISBN: 9786065882904
Format: 20x13 cm
An aparitie: 2012
Autori: Don Sexton