Managementul calitatii serviciilor si ospitalitatea in restaurante, gastronomie, hoteluri

Polirom
77,02 Lei
Stoc epuizat
Cod Produs: SKU42904 Ai nevoie de ajutor? 0752117117
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

     Ghid practic de organizare a serviciilor oferite de restaurante si hoteluri, volumul profesorului Stere Stavrositu, specialist cu o experienta de sase decenii in alimentatia publica, analizeaza aspectele specifice domeniului, de la resursele umane, dotarea si compartimentarea unei unitati, primirea si servirea consumatorilor, pina la igiena sau controlul calitatii. Prezentarile teoretice sint completate de sectiuni cu caracter practic: 400 de retete de preparate servite in mod obisnuit in restaurante, un glosar de termeni de specialitate si un set de schite tehnice si fotografii ce ilustreaza compartimentarea, diferite mises en place, ustensilele necesare si modurile de prezentare si servire a bauturilor si preparatelor. Lucrarea poate fi consultata atit de studentii de la facultatile de alimentatie publica si turism, elevii de la colegiile economice, profesori si formatori, cit si de managerii de hoteluri si restaurante sau de personalul din domeniu.

Nr. pagini: 584

ISBN: 9789734640522

Format: 16x23 cm

An aparitie: 2014

Editie: Cartonata/Lucioasa

Autori: Stere Stavrositu

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752117117 office@pravaliacucarti.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!