21,99 Lei
Stoc epuizat
Cod Produs: SKU30433 Ai nevoie de ajutor? 0752117117
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Marketingul nu reprezintă doar o funcţie a întreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arată ce bunuri să producem, ce servicii să furnizăm, ce nivel de preţuri să practicăm, unde şi când să facem publicitate, ce să comunicăm clienţilor noştri şi cum să o realizăm. Marketingul este motorul care conduce firma către succes. Reuşita unei campanii de marketing se focalizează pe valorificarea la maximum a capacităţilor de informare, de analiză şi soluţionare a problemelor cu care se confruntă. Lucrarea cuprinde teste grilă şi încearcă să răspundă acestor întrebări ce pot constitui preocupări ale studenţilor, cercetătorilor, lucrătorilor în domeniu ori altor categorii de specialişti.

Nr. pagini: 196

ISBN: 9789737498588

Format: 16.6x24 cm

An aparitie: 2010

Editie: Brosata/Lucioasa

Autori: Mihai Diaconescu

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752117117 office@pravaliacucarti.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!