Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

Polirom
9,68 Lei
Momentan indisponibil
Cod Produs: SKU24238 Ai nevoie de ajutor? 0752114114
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
        Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii. Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul „multicanal”. Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile – tehnic, juridic, financiar, organizational – si propune metode inedite de exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.

Cuprins: Din cuprins: Prospectarea: strategii, actiuni si factori-cheie ai succesului • Obiectivele prospectarii • Fidelizarea: strategii, practici si conditii de reusita • Cele sapte particularitati ale fidelizarii on-line • Profilul clientului • Cum pot fi recistigati clientii? • Stabilirea bugetului si reducerea costurilor • Suporturile marketingului direct multicanal • Redactarea unui mesaj eficient

Nr. pagini: 352

ISBN: 9789734614899

Format: 20x13 cm

An aparitie: 2009

Editie: Brosata/Lucioasa

Autori: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet

Colectia: TRAINING

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752114114 office@pravaliacucarti.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!