Fericirea paradoxala. Eseu asupra societatii de hiperconsum

Polirom
26,95 Lei
Momentan indisponibil
Cod Produs: SKU17438 Ai nevoie de ajutor? 0752114114
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
        Traducere de Mihai Ungurean.
Ameliorarea continua a conditiilor de viata a devenit un scop al societatilor democratice, iar spiritul consumerist s-a infiltrat pina si in raporturile individului cu familia si religia, cu politica si sindicalismul, cu divertismentul si cultura. O extindere neincetata a logicii comerciale la toate sferele existentei marcheaza intrarea intr-o noua faza, cea a hiperconsumului. Totul devine marfa, motivatiile cumpararii isi pierd legatura traditionala cu pozitia sociala si sistemul claselor, iar consumul e unul emotional, subiectiv, axat exclusiv pe cautarea noutatii si a placerii. Si totusi, distantindu-se de criticile alarmiste ale societatii de consum si de entuziasmele facile generate de societatea bunastarii, eseul lui Gilles Lipovetsky arata ca perpetua noastra cautare a unei fericiri multiforme nu e reductibila la bunuri materiale. Noua etica consumerista nu presupune in mod necesar o infringere a gindirii, ce isi gaseste un stimul inedit in chiar puternica individualizare a consumului si in faptul ca individul e mai mult ca oricind nevoit sa-si caute propriile repere.

Cuprins: Cele trei faze ale capitalismului de consum • Productie si marketing de masa • O tripla inventie: marca fabricii, ambalajul si publicitatea • Marile magazine • Dincolo de standing: consumul emotional • Consum, timp si joc • Inflatia de nou • Consumator „profesionist” si consumator anarhic • Superman: obsesia performantei, placerile simturilor • Viata profesionala, viata privata • Intelepciunea sau ultima iluzie

Nr. pagini: 368

ISBN: 9789734606399

Format: 15 x 23 cm

An aparitie: 2007

Autori: Gilles Lipovetsky

Colectia: Plural

Scrie un review


Suport clienti 10:00-17:00

0752114114 office@pravaliacucarti.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!