Seth Godin este autorul cărților Tribes, The Dip, Purple Cow, Permission Marketing și al altor bestselleruri cu succes internațional care au schimbat felul în care gândesc și acționează oamenii de afaceri. Este cel mai influent blogger din lume pe teme legate de afaceri și se situează constant printre primii 25 cei mai citiți bloggeri din orice categorie. De asemenea, este fondator și CEO al Squidoo (o companie de succes pe internet), precum și un conferențiar deosebit de apreciat. Locuiește în Westchester, New York.
Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.
Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic același fel de mașină.
Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (și arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.
Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase?
Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.
Toți marketerii spun povești!
Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.
Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:
Care-i povestea ta?
Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?
Este povestea ta adevărată?
Savurează pe îndelete cea mai importantă și mai controversată carte a lui Godin despre arta marketingului!
• Lucrare inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărți pe Amazon.
• Prezentată în Miami Herald, New York Times și Chicago Tribune.
Editie: Brosata/ Lucioasa
An aparitie: 2016
Limba: Romana
Autori: Seth Godin
ISBN: 9786065887510
Format: 13x20
Nr. pagini: 166
Titlu original:
Colectia: Outliers. CV