Strategii pentru brandingul de success. Notorietatea si longevitatea unei marci

Polirom
38,66 Lei
Stoc epuizat
Cod Produs: SKU29498 Ai nevoie de ajutor? 0752117117
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

 

Traducere de Iulia Teliban

Daca un produs are un ciclu de viata predictibil si, inevitabil, este inlocuit la un moment dat de altul, o marca poate supravietui mult timp, cu conditia sa dispuna de resursele necesare pentru a se reinventa permanent. Pe baza unor exemple celebre — Nokia, Sony, Nike, Apple, Virgin etc. —, volumul arata modul in care natura brandurilor s-a schimbat in timp si continua sa evolueze, identificand factorii esentiali pentru supravietuirea unei marci pe termen lung. Numeroasele studii de caz ofera profesionistilor din domeniul marketingului si publicitatii informatii fundamentale pentru elaborarea unor strategii capabile sa impuna un brand si sa il mentina in top.

De ce longevitatea unei marci ar trebui sa conteze pentru investitori • Prezentarea pericolelor asociate anumitor modele de gandire strategica • Matricea Ansoff • Matricea Boston • Cele cinci forte ale lui Porter • Cei patru „P”: produsul, pretul, plasarea, promovarea • Grila FCB • Ierarhia nevoilor umane elaborata de Maslow • Influenta mentalitatii consumatorului • „Legea randamentelor” • Stabilirea unor obiective si a unei strategii adecvate • Alegerea indicatorilor-cheie ai performantei

Nr. pagini: 368

ISBN: 9789734618743

Format: 16x23.5 cm

An aparitie: 2011

Editie: Brosata/Lucioasa

Autori: Hamish Pringle, Peter Field

Colectia: Colectie Polirom

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752117117 office@pravaliacucarti.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!