Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Polirom
41,56 Lei
Momentan indisponibil
Cod Produs: SKU17512 Ai nevoie de ajutor? 0752114114
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
      Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.

Cuprins: Clientul agentiei de publicitate si piata sa • Consumatorul • Mediul • Strategiile de comunicare • Planul media • Canalele mediatice • Reclama non-media • Planul de campanie

Nr. pagini: 456

ISBN: 9789734600427

Format: 23x16 cm

An aparitie: 2006

Editie: Brosata/Lucioasa

Limba: Romana

Autori: Luc Marcenac,Alain Milon,Serge-Henri Saint-Michel

Colectia: Colectie Polirom

Scrie un review


Suport clienti 10:00-17:00

0752114114 office@pravaliacucarti.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.