„Modelul faptelor bune este construit pe adevărul solid potrivit căruia definiția succesului trebuie să includă și starea de bine, atât la nivelul fiecărui individ, cât și la locul de muncă." – Arianna Huffington
EXISTĂ ACUM DOVADA CĂ AFACERILE ȘI FILANTROPIA ALCĂTUIESC O PLATFORMĂ PUTERNICĂ PENTRU SCHIMBARE POZITIVĂ.
Shari Arison a arătat acest lucru prin modelul de leadership pe care l-a practicat în peste trei decenii de activități filantropice și în cei 15 ani de când își conduce propria companie de nivel global, Arison Group. Shari este convinsă că liderii de la toate nivelurile au puterea de a produce o schimbare pozitivă dacă prețuiesc oamenii și planeta în aceeași măsură ca profitul.
Modelul faptelor bune este o chemare la acțiune pentru proprietarii de firme, liderii și angajații din toate industriile lumii de a deveni agenți ai schimbării. Acest model de business bazat pe valori durabile poate fi implementat ușor în orice organizație.
Este timpul să revitalizăm firmele moderne pentru binele omenirii. Să lăsăm Modelul faptelor bune să ne deschidă ochii și să devină un catalizator al transformării corporative.
„Abordarea practică propusă de Modelul faptelor bune permite tuturor oamenilor să-și exprime valorile în mod eficient și să acționeze pozitiv… stimulându-și creativitatea, talentul și încrederea în sine." – Dr. Mary Gentle, autoarea cărții Giving Voice to Values
„Shari Arison practică responsabilitatea morală în business și este un exemplu pe care trebuie să-l urmăm … pentru a fi cetățeni implicați și cu valori etice, hotărâți să clădească o lume echitabilă, liberă și prosperă. Cartea lui Shari ne arată cum putem să facem acest lucru." - Dr. Angel Cabrera, rectorul Universității George Mason
„Shari Arison ne demonstrează că oamenii de afaceri luminați, care integrează în activitatea lor valori economice, sociale și culturale pozitive, au potențialul de a transforma lumea în care trăim." - Dr. Rakesh Khurana, profesor Marvin Bower de dezvoltare a leadershipului, Harvard Business School
OAMENII DE AFACERI POT FOLOSI ACEST MODEL PENTRU A-ȘI ÎMBUNĂTĂȚI IMPACTUL ASUPRA SOCIETĂȚII… ȘI PENTRU A GENERA SUCCESUL ÎN ACELAȘI TIMP