Educatia integrata a prescolarilor Cum sa le stimulam mintile aflate in dezvoltare

Trei
39,00 Lei
In stoc
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: 9789737573081 Ai nevoie de ajutor? 0752114114
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

Lumea actuală, cea a copiilor noștri, s-a modificat radical față de lumea în care noi ne-am format. De unde și pledoaria cărții de față pentru o reconsiderare a abordărilor și intervențiilor specifice educației timpurii. Copilul de grădiniță nu mai este văzut doar ca un receptor de informații, ci este privit în integralitatea sa, ca ființă umană definită de emoții uneori greu de controlat, de deprinderi sociale care trebuie încurajate, dar și de abilități cognitive care au nevoie de rafinare. Plecând de la povești vii și sugestive din lucrul cu preșcolarii, dar și de la explicații ale rațiunilor didactice din spatele diverselor strategii educative, Cindy Terebush acoperă o serie de teme esențiale pentru învățarea timpurie: de la așteptările educatorilor, la joc, creativitate și mindfulness, de la încurajarea colaborării și socializării, la consolidarea achizițiilor necesare pentru învățarea scrierii și a cititului.



Cindy Terebush are o experiență de 20 de ani în educația timpurie, iar în prezent lucrează ca formator și coach în New Jersey.

Cuprins
Introducere / Capitolul 1. Echilibristica expectanțelor / Capitolul 2. Ce știm despre copiii mici? / Capitolul 3. Cuvintele noastre sunt importante / Capitolul 4. Să te joci nu înseamnă doar să te deghizezi / Capitolul 5. Expectanțele privind socializarea — Nu poți da greș folosind jocul / Capitolul 6. Expectanțele comportamentale — Cum să îi formăm pe viitorii cetățeni cu ajutorul unor expectanțe adecvate privind comportamentul / Capitolul 7. Recunoașterea și stăpânirea emoțiilor — Uneori, chiar și copiii mai au câte o zi proastă / Capitolul 8. Obișnuințele clasei de preșcolari — Cum să vă regândiți practicile / Capitolul 9. Oile nu sunt făcute din ghemotoace de vată — Importanța exprimării de sine / Capitolul 10. Nivelul de pregătire necesar pentru învățarea cititului și a scrierii — Cum să urmărim dezvoltarea integrată a copilului / Capitolul 11. Așteptările realiste față de noi înșine — Cum să concepem un plan atent construit / Capitolul 12. Educarea părinților cu privire la practicile pedagogice adecvate — Cum să domolim temerile părinților / Mulțumiri / Recomandări de lectură / Referințe bibliografice /

An aparitie: 2020

ISBN: 9786064005939

Titlu original:

Limba: Romana

Autori: CINDY TEREBUSH

Editie: Brosata

Format: 20.5x14.5

Nr. pagini: 272

Colectia: Educatie si formare. Trei

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752114114 office@pravaliacucarti.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!