Noua arta a timpului impotriva stresului

Elena Francisc Publishing
25,00 Lei
Momentan indisponibil
Cod Produs: SKU19125 Ai nevoie de ajutor? 0752114114
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
    O viaţă mai lungă, program de lucru mai scurt: aşa se prezintă noul secol. Cum se face atunci că ne plîngem mai mult ca niciodată de stres şi de lipsa timpului? Explicaţia este simplă: aşa cum se întîmplă cu toate lucrurile importante din viaţă, utilizarea eficientă a timpului nu se învaţă la şcoală. Şedinţe, drumuri, serviciu, întîlniri, somn, telefoane, mîncare, sport, cumpărături, iubiri... Unii clachează, alţii se organizează. Cei mai mulţi au probleme cu timpul şi nu ştiu că „boala” e tratabilă. Pentru ei a fost scrisă această carte, pe baza unei experienţe personale. Secolul XX a fost martorul unor transformări uluitoare într-o serie vastă de domenii: medicină, bunăstare materială, comunicaţii, cucerirea spaţiului şi întreţinerea fizică. Următoarea noastră cucerire este evidentă: timpul. Nu va fi, desigur, una uşoară, fiindcă presupune o luptă cu noi înşine. Dar merită: ne va însenina viaţa şi ne va face mai înţelepţi.
    Jean-Louis Servan-Schreiber, directorul revistei Psychologies Magazine, şi-a început cariera de jurnalist acum patruzeci de ani în cadrul unor reviste şi cotidiane franceze de marcă (Le Figaro, L’Echos), devenind mai apoi eseist şi publicist. Este autorul a şase cărţi traduse în întreaga lume, membru al Institutului Hudson (SUA) şi fondator al trustului de presă Groupe Expansion (din care fac parte L’Expansion, L’Entreprise, La Vie Française, Architecture d’Aujourd’hui, Expansion Management Review).

Autori: Jean-Louis,Servan-Schreiber

An aparitie: 2005

ISBN: 97897346071675

Format: 15x23 cm

Nr. pagini: 240

Scrie un review


Suport clienti 10:00-17:00

0752114114 office@pravaliacucarti.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.