Lucrarea sintetizeaza si clarifica problemele fundamentale legate de asistenta, educatia si integrarea socioprofesionala a persoanelor cu cerinte speciale, raspunzind nevoii de informare si de formare de deprinderi si competente necesare pentru proiectarea si implementarea programelor didactice.
Terminologia de specialitate actualizata, aspectele privind organizarea sistemului si programelor educationale incluzive ori prezentarea modalitatilor concrete de interventie in educatia si asistenta elevilor cu dizabilitati, cu dificultati de invatare sau proveniti din medii sociale defavorizate recomanda volumul tuturor categoriilor de specialisti care desfasoara activitati de educatie, asistenta si sprijin pentru persoane cu cerinte educationale speciale sau aflate in situatii de risc.
Cuprins: Integrare, incluziune, diferentiere: perspectiva teoretica si relevanta practica • Premise ale integrarii si incluziunii scolare a elevilor cu cerinte educationale speciale • Scoala incluziva sau scoala pentru diversitate • Evaluarea si diagnosticul complex al elevilor cu cerinte speciale • Modele si forme de integrare scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale
Nr. pagini:
256
ISBN:
9789734603978
Format:
24x16 cm
An aparitie:
2006
Editie:
Brosata/Lucioasa
Autori:
Alois Ghergut
Colectia:
Colectie Polirom
Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.