Campania de relatii publice

Polirom
29,95 Lei
Stoc epuizat
Cod Produs: SKU21128 Ai nevoie de ajutor? 0752117117
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
     Traducere de Romina Surugiu si George Surugiu. Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice, traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu.

     Cuprins: Notiuni de baza despre comunicarea intr-o organizatie • Analiza de situatie si diagnosticul • Obiectivul • Publicul-tinta • Definirea axei de comunicare • Explorarea si alegerea strategiilor de comunicare • Conceperea mesajelor • Bugetul si calendarul • Evaluarea • Prezentarea planului

Nr. pagini: 344

ISBN: 9789736812677

Format: 15x20 cm

An aparitie: 2003

Editie: Brosata/Lucioasa

Autori: Bernard Dagenais

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752117117 office@pravaliacucarti.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!