De ce P&G apelează mereu la amatori entuziaști, pentru a-și rezolva dilemele științifice și tehnice?
Cum e posibil ca niște companii atât de diferite, precum iStockphoto și Threadless, să aibă o mână de angajați și, totuși, să obțină venituri de milioane de dolari anual?
Și când au preluat ștafeta nativii digitali?
În SUA s-a constatat că există mai mulți adolescenți creatori de conținut pe internet decât consumatori. Așadar, se împlinește previziunea făcută de Alvin Toffler: consumatorii vor dobândi un control mare asupra creării produselor, devenind astfel „prosumatori“.
Crowdsourcing ilustrează felul în care puterea celor mulți poate fi folosită pentru a face lucruri care erau cândva responsabilitatea celor puțini și specializați.
Jeff Howe arată de ce masele sunt talentate, chibzuite, creative, surprinzătoare și eficiente. E o chestiune de meritocrație, unde vârsta sexul, rasa, educația și trecutul profesional nu mai contează. Calitatea muncii contează. Dacă poți presta un serviciu nou, proiecta un produs inedit sau rezolva o problemă încă nerezolvată, atunci slujba e a ta.
Dar fenomenul de crowdsourcing a declanșat schimbări dramatice în organizarea firmelor, angajarea forței de muncă și stilul de viață al oamenilor. Pe măsură ce masele se impun prin inovație, devine inevitabilă disrupția față de munca tradițională.
Editie: Brosata/ Mata
An aparitie: 2015
Limba: Romana
Autori: Jeff Howe
ISBN: 9786065887879
Format: 14x20
Nr. pagini: 264
Titlu original: