Metoda focus grup. Ghid practic pentru cercetarea aplicata

Polirom
28,95 Lei
Stoc epuizat
Cod Produs: SKU17599 Ai nevoie de ajutor? 0752117117
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
        Focus grupurile constituie o forma de cercetare cu scop stiintific, social sau comercial a opiniei publice. Lucrarea abordeaza extrem de detaliat si profesionist acest tip de studiu, de la selectarea membrilor si elaborarea intrebarilor din cadrul intrunirilor, pina la analiza si prezentarea rezultatelor finale. Autorii alterneaza pasajele „academice” cu exemple concrete, sfaturi practice si cu desene distractive, care usureaza demersul teoretic.
„Metoda focus grup contine sfaturi utile si abordari detaliate care fac din ea o metoda de succes. Daca va ginditi sa organizati un interviu de grup, puteti incepe cu aceasta carte.” – Nursing Times
„Iata lucrarea de referinta pentru invatarea modului in care se organizeaza focus grupurile.” – PPA News

Cuprins: O vedere de ansamblu a focus grupurilor • Planificarea studiului realizat prin metoda focus grup • Elaborarea unui demers interogativ • Participantii la un focus grup • Abilitatile de moderare • Analizarea rezultatelor focus grupurilor • Rapoartele • Abordarile cercetarii prin metoda focus grup • Adaptarea focus grupurilor la public si la mediu • Variante ale focus grupurilor

Nr. pagini: 256

ISBN: 9736819205

Format: 16 x 24 cm

An aparitie: 2005

Autori: Richard A. Krueger, Mary Anne Casey

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752117117 office@pravaliacucarti.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!