Această lucrare este dedicată unei teme de stringentă actualitate: comportamentul indisciplinat al unor copii la şcoală. Numărul mare de incidente din instituţiile de învăţământ demonstrează că pedepsele, oricât de severe ar fi, nu reprezintă o cale eficientă de educare. Adulţii implicaţi, profesori şi părinţi, se simt copleşiţi şi se află în căutarea altor căi de a comunica eficient cu copiii pentru a rezolva problemele lor de comportament.
Dacă în mod obişnuit adulţii pornesc, în principiu, de la concepţia "Copiii se comportă bine dacă VOR" şi interpretează un comportament nepotrivit al celor mici drept rea-voinţă din partea lor, autorul oferă argumente solide în favoarea ideii "Copiii se comportă bine dacă POT", subliniind faptul că, atât timp cât copiii nu au dezvoltate aptitudini pentru a face faţă unor situaţii stresante, nu au cum să reacţioneze adecvat, iar rolul adulţilor este de a descoperi abilităţile nedezvoltate şi de a-i ajuta pe aceştia să le deprindă.
Cartea cuprinde metode de identificare a acestor abilităţi nedezvoltate, oferind numeroase exemple de situaţii întâlnite în şcoală. Se constituie ca un ghid practic pentru o colaborare de succes între părinţi, profesori şi copii.
Editie: Brosata/ Lucioasa
An aparitie: 2015
Limba: Romana
Autori: Ross W. Greene
ISBN: 9789737362926
Format: 13x20
Nr. pagini: 304
Titlu original: