Hanno Beck este redactor la Frankfurter Allgemeine Zeitung și, din 2006, profesor la Pforzheim Universität, în Germania. A câștigat Deutscher Finanzbuchpreis.
Aloys Prinz este profesor de economie la Westfälische Wilhelms Universität din Münster, Germania, și câștigător al aceluiași Deutscher Finanzbuchpreis.
U N G H I O N T P E N T R U O L U M E M A I F E R I C I T Ă
Ce este, de fapt, fericirea? Se poate măsura? Se poate cumpăra? Se poate prezice? Se poate lăsa moștenire? Dar, de atras, se poate atrage? Se poate regla, se poate doza sau se poate comanda pe măsură?
„Toată lumea vrea să trăiască pe vârful unui munte, fără să știe că adevărata fericire este în felul în care urci pantele abrupte spre vârf.“ – GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
„Fericirea este ceva ce intră în viața ta pe o ușă pe care nu îți aduci aminte să o fi lăsat deschisă.“ – ROSE LANE
Fast happy? Aimez-vous fast food? Ce au în comun Ray Kroc, John Pemberton și Harland Sanders? Foarte simplu: caloriile și vârsta. Kroc a fondat McDonald’s, imperiul hamburgerilor, când avea 52 de ani. John Pemberton a inventat Coca-Cola, sucul maroniu și lipicios, la 55 de ani. Sanders a întemeiat lanțul de fast food Kentucky Fried Chicken, la 65. O vârstă când alții sunt preocupați de retragerea din activitate, nepoți și pensie, acești trei oameni au pus bazele unor imperii.
„Răsfățul cu care te-ai obișnuit nu mai are putere să îți aducă fericire.“ – GEORGE ELIOT
„Secretul fericirii este să îi faci pe ceilalți să creadă că ei sunt sursa fericirii tale.“ – AL BATT
Editie: Brosata/Mata
An aparitie: 2019
Limba: Romana
Autori: Hanno Beck, Aloys Prinz
ISBN: 9786068977348
Format: 13x20
Nr. pagini: 272
Colectia: Savoir-Vivre. Baroque