Cu o impresionanta încarcatura inovatoare, volumul abordeaza tema competitivitatii psihologice a produsului / serviciului si implicatiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifica optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfactie a clientului sau cel de comportament al cumparatorului.
Prin acest volum se evidentiaza noi principii de marketing si de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centrata pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectiva de cumparare. O reformulare profunda, cu implicatii importante pentru multe arii ale activitatii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitara, tehnici de vânzare, cercetare si dezvoltare, calitate, resurse umane si formarea profesionala, pâna la determinarea directiei strategice.
Editie: Brosata/Lucioasa
An aparitie: 2007
Limba: Romana
Autori: Daniele Trevisani
ISBN: 9789737694201
Format: 26x18 cm
Nr. pagini: 272
Titlu original:
Scrie un review
Review-ul a fost trimis cu succes.