Psihologia marketingului si a comunicarii

Irecson
20,00 Lei
Stoc epuizat
Cod Produs: SKU27363 Ai nevoie de ajutor? 0752117117
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)

      Cu o impresionanta încarcatura inovatoare, volumul abordeaza tema competitivitatii psihologice a produsului / serviciului si implicatiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifica optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfactie a clientului sau cel de comportament al cumparatorului.
      Prin acest volum se evidentiaza noi principii de marketing si de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centrata pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectiva de cumparare. O reformulare profunda, cu implicatii importante pentru multe arii ale activitatii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitara, tehnici de vânzare, cercetare si dezvoltare, calitate, resurse umane si formarea profesionala, pâna la determinarea directiei strategice.

Editie: Brosata/Lucioasa

An aparitie: 2007

Limba: Romana

Autori: Daniele Trevisani

ISBN: 9789737694201

Format: 26x18 cm

Nr. pagini: 272

Titlu original:

Daca doresti sa iti exprimi parerea despre acest produs poti adauga un review.

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752117117 office@pravaliacucarti.ro

Compara produse

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!