Persuasiunea. Receptare si responsabilitate

Polirom
39,95 Lei
Stoc Limitat
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: SKU18834 Ai nevoie de ajutor? 0752114114
Adauga la Wishlist Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
      Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.

Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana • Perspectivele etice ale persuasiunii • Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor • Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri • Mesajele nonverbale in persuasiune • Campania sau miscarea persuasiva • Cum sa devii agent persuasiv • Mass-media moderne si persuasiunea • Tehnicile propagandei

Autori: Charles U. Larson

Editie: Brosata/Lucioasa

An aparitie: 2003

Limba: Romana

ISBN: 9789736839498

Format: 24x16 cm

Nr. pagini: 504

Colectia: Colectie Polirom

Scrie un review


Suport clienti 10:00-17:00

0752114114 office@pravaliacucarti.ro
close

A fost adaugat cu succes in cosul tau de cumparaturi!

Vezi cosul Trimite comanda
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.