Persuasiunea. Receptare si responsabilitate

Polirom
39,95 Lei
In stoc
Limita stoc
- +
Adauga in cos
Cod Produs: SKU18834 Ai nevoie de ajutor? 0752114114
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
      Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.

Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana • Perspectivele etice ale persuasiunii • Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor • Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri • Mesajele nonverbale in persuasiune • Campania sau miscarea persuasiva • Cum sa devii agent persuasiv • Mass-media moderne si persuasiunea • Tehnicile propagandei

Nr. pagini: 504

ISBN: 9789736839498

Format: 24x16 cm

An aparitie: 2003

Editie: Brosata/Lucioasa

Limba: Romana

Autori: Charles U. Larson

Colectia: Colectie Polirom

Scrie un review


Suport clienti 10:00-17:00

0752114114 office@pravaliacucarti.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat in wishlist!