Inchis: 25-26-27 decembrie 2015 1-2-3 ianuarie 2016 Program redus (9.30-17.00): 24, 31 decembrie 2015

Pravalia cu carti

Autentificare/Inregistrare

Comenzi telefonice: 0752 114 114 / 0241 - 611 223   Line   Informatii: 0752 117 117

Program: Luni - Vineri: 9.30 - 19:30  Line  Sambata: 10.00-17.00  Line  Duminica: inchis

Cosul meu

Esti aici: Home   Stiinta   Sociologia comunicarii si a spatiului public

Sociologia comunicarii si a spatiului public de Camelia Beciu

 
0
Cod Produs SKU32583
Editura Polirom
Editie Brosata/Lucioasa
An aparitie 2011
Limba Romana
Autori Camelia Beciu
ISBN 9789734618071
Format 23.5x16.5 cm
Nr. pagini 304
Colectia Colectie Polirom

28.98 Lei

0% reducere

Cumpara acest produs inainte de a expira timpul

minute

secunde

Produs disponibil

Cantitate:
Adauga in cos

Sociologia comunicarii si a spatiului public


Cart Icon

Produsul a fost adaugat in cosul de cumparaturi.



Continua cumparaturile Finalizeaza comanda
Close

Transport Gratuit la comenzi peste 150.00 Lei

helpShipping

Transport Gratuit la comenzi mai mari de 150.00 Lei

Posta Romana Gratuit
Curier Rapid (transport gratuit pentru orice comanda mai mare de 150 lei) - Gratuit
Curier Rapid (transport gratuit pentru orice comanda mai mare de 150 lei) - 17.00 Lei
Prioripost - 17.00 Lei
  • Descriere
  • Review (0)

     O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.

     Cuprins: Comunicarea: notiuni si modele • Discurs si comunicare • Comunicarea si spatiul public • Mass-media si „noul spatiu public” • Cum analizam spatiul public? • Mass-media, public si societate • Noile tehnologii de informare si comunicare • Televiziune si societate • Analiza discursului televizual • Comunicarea politica • E-politica si cetatenia activa

Mai mult Mai putin

Parerea ta despre aceasta carte:

parerea
Nota articol*


Introduceti o adresa de e-mail valida!


Pentru a te abona la newsletterul nostru, te rugam
sa introduci adresa ta de e-mail.



Adresa de e-mail a fost salvata


Felicitari! Adresa ta de e-mail a fost salvata.
Vei primi in cateva momente prin e-mail un link de confirmare.