Editia a II-a revazuta si adaugita
Traducere de Dana Ligia Ilin
Volumul imbina expunerea teoretica specifica unui manual cu abordarea practica, oferind studentilor de la facultatile de comunicare si relatii publice o descriere generala a domeniului, precum si informatii cu privire la instrumentele de comunicare specifice, obligatiile etice si legale sau stilurile de compunere a textelor. Noua editie include sectiuni dedicate diferitelor publicuri, materiale (e-mailuri, scrisori, buletine informative) si nise media (brosuri, reviste, rapoarte anuale), fiecare capitol fiind insotit de un set de exercitii. Pe linga principalele tehnici de redactare si problemele de continut sau de design specifice diferitelor tipuri de media, cei interesati vor gasi in aceasta carte numeroase „trucuri” pentru compunerea unui text de relatii publice perfect.
Nr. pagini: 472
ISBN: 9789734622283
Format: 23.5x16 cm
An aparitie: 2011
Editie: Brosata/Lucioasa
Autori: Doug Newsom, Jim Haynes
Colectia: Colectie Polirom