Sociologia mass-media

Polirom
24,15 Lei
Momentan indisponibil
Cod Produs: SKU21262 Ai nevoie de ajutor? 0752114114
Adauga la Favorite Cere informatii
  • Descriere
  • Caracteristici
  • Review-uri (0)
    Sinteza a cunostintelor din domeniu, lucrarea abordeaza rolul mass-media in societatile democratice, precum si relatia dintre producatorii si receptorii mesajului mediatic. Subiect deosebit de sensibil, care suscita aprecieri contrare, influenta mijloacelor de comunicare in masa asupra opiniei publice, vietii politice sau culturii este analizata in mod obiectiv, pe baza studiilor si anchetelor de teren. Volumul se adreseaza specialistilor in domeniile jurnalismului si sociologiei si studentilor de la facultatile de profil, dar si tuturor celor interesati de fenomenul complex numit mass-media.

    Cuprins: Efectele mobilizarii asupra vietii politice • Noi tehnici de persuasiune • Mass-media, opinia publica si spatiul public • Mass-media intre propaganda si publicitate • Dezinformarea • Mass-media contra culturii? • Profesionistii mass-media • Audienta si publicurile mass-media • Utilizarile tehnologiilor informatiei si comunicarii.
 
    Traducere de Ileana Busuioc.

Nr. pagini: 248

ISBN: 9789734610174

Format: 16x24 cm

An aparitie: 2008

Limba: Romana

Autori: Remy Rieffel

Colectia: Colectie Polirom

Scrie un review


Review-ul a fost trimis cu succes.

Suport clienti 10:00-17:00

0752114114 office@pravaliacucarti.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!